Opgelost door CleanProfs: In 2019 januari geen reiniging van de containers

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 346286
Gebruiker
wittewereld19
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De hele maand januari, ook gisteren zijn mijn containers niet gereinigd.
Er is echter wel een volledig bedrag geïncasseerd.
Graag ontvang ik dit bedrag terug of vraag u om voor februari geen geld te incasseren.
Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

De oplossing

Het geïncasseerde bedrag terugstorten of in februari geen bedrag incasseren.

1 reactie

  1. Auteur
    CleanProfs
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Hikspoors,

    Naar aanleiding van ons telefonisch contact van zojuist stuur ik u deze mail.

    Wij hebben u uitgelegd dat wij wegens de vorst niet hebben kunnen reinigen, uiteraard zullen wij deze reiniging voor u vergoeden. Dit zal in mindering gebracht worden op uw eerstvolgende factuur.
    Verder hebben wij u aangegeven dat onze klantenservice altijd bereikbaar is voor vragen tussen maandag en vrijdag tussen 8.30 -17.30 uur.

    Met vriendelijke groet,
    Cleanprofs Customer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wittewereld19
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over CleanProfs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen