Klacht CleanProfs: Je komt er niet van af

Zeist

Aan de deur is beloofd dat we het contract maandelijks konden opzeggen, contract niet goed genoeg gecontroleerd (wij hadden aangegeven dat we alleen van hun diensten in de zomermaanden gebruik wilden maken). Nu hebben wij telefonisch al 3x opgezegd maar wordt niet doorgevoerd, opzeggen is onmogelijk, we krijgen facturen van incassobureaus. 1 grote ramp deze dienst, begin er nooit aan.

Dat ze stoppen met rekeningen sturen, de containers zijn al maanden niet schoongemaakt. Stop met rekeningen sturen en laat de oude rekeningen vervallen. We zijn verkeerd voorgelicht en rampzalig tewoord gestaan.

CleanProfs
    Geachte heer/mevrouw de Gier,

Naar aanleiding van uw klacht op klachtenkompas, berichten wij u als volgt;

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en hebben de desbetreffende afdeling verzocht uw klacht in behandeling te nemen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Cleanprofs Customer Care
    CleanProfs
    Geachte heer de Gier,

Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud, berichten wij u als volgt;

Op 15 oktober 2018 hebben wij u een bevestigingsmail toegezonden. Hierin zijn de gemaakte afspraken die uit het telefonisch onderhoud naar voren zijn gekomen uiteengezet.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Cleanprofs Customer Care

Ook een klacht indienen over CleanProfs?