Klacht CleanProfs: Je komt er niet van af

Klachtnummer
# 327126
Gebruiker
Zeist
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Aan de deur is beloofd dat we het contract maandelijks konden opzeggen, contract niet goed genoeg gecontroleerd (wij hadden aangegeven dat we alleen van hun diensten in de zomermaanden gebruik wilden maken). Nu hebben wij telefonisch al 3x opgezegd maar wordt niet doorgevoerd, opzeggen is onmogelijk, we krijgen facturen van incassobureaus. 1 grote ramp deze dienst, begin er nooit aan.

De oplossing

Dat ze stoppen met rekeningen sturen, de containers zijn al maanden niet schoongemaakt. Stop met rekeningen sturen en laat de oude rekeningen vervallen. We zijn verkeerd voorgelicht en rampzalig tewoord gestaan.

2 reacties

  1. Auteur
    CleanProfs
    Datum
    Geachte heer/mevrouw de Gier,

    Naar aanleiding van uw klacht op klachtenkompas, berichten wij u als volgt;

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en hebben de desbetreffende afdeling verzocht uw klacht in behandeling te nemen.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Cleanprofs Customer Care
  2. Auteur
    CleanProfs
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer de Gier,

    Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud, berichten wij u als volgt;

    Op 15 oktober 2018 hebben wij u een bevestigingsmail toegezonden. Hierin zijn de gemaakte afspraken die uit het telefonisch onderhoud naar voren zijn gekomen uiteengezet.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Cleanprofs Customer Care

Ook een klacht indienen over CleanProfs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen