Opgelost door CleanProfs: Laat u personeel de taken serieus nemen!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 319240
Gebruiker
Gewoon Lin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanmorgen is mijn grijze container “ gereinigd” en de troep ligt nog op de bodem, dit is zeker niet de eerste keer dus nu maak ik er eens werk van want ik begin er flink de pest in te krijgen dat ik dit nu weer aantref. Ook de deksels zijn blijkbaar niet inbegrepen bij de prijs die wij neertikken.

De oplossing

graag opnieuw langskomen

1 reactie

  1. Auteur
    CleanProfs
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Krijger,

    Dank u voor uw melding.

    Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad omtrent uw klacht en daarbij hebben wij het volgende afgesproken. De maand oktober nemen wij voor onze rekening en verder zullen wij ervoor zorgen dat uw bakken extra aandacht krijgen bij de eerst volgende reiniging. In week 38 zullen wij u bellen om te kijken hoe de reinigingen gegaan zijn.

    Met vriendelijke groet,
    Cleanprofs Customer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gewoon Lin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ter compensatie nemen hun een maand reinigen voor hun rekening en de container wordt gemonitord
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over CleanProfs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen