Klacht CleanProfs: Misleidende informatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 269193
Gebruiker
mevrouw Yaputra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Misleidende en onjuiste informatie aan de deur. Hierdoor al 3 x zelf de container schoon moeten maken. Wij gingen uit van een reiniging bij elke leging, dit blijkt eens per maand. Met cleanprofs in zee gegaan om in de zomermaanden een schone container te hebben. Ze blijken alleen in de zomer 8 weken niet te komen. Erg teleur gesteld ..

De oplossing

Abonnement vroegtijdig beëindigen .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

CleanProfs is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mevrouw Yaputra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over CleanProfs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen