Klacht CleanProfs: na maanden nog geen reiniging van Cleanprofs

Klachtnummer
# 86667
Gebruiker
Leenbaars
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Keurig vooruit betaald. Na maandenlang de klacht te hebben neergelegd bij de klantenservice heeft er nog steeds geen reiniging plaatsgevonden. Uiteindelijk mondeling overeengekomen met Klantenservice via e-mail een opzegging te sturen. Daarna zou het geld geretourneerd worden. Echter ontkent men nu dit afgesproken te hebben.

De oplossing

retourneren geld en opheffen abonnement

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

CleanProfs is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over CleanProfs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen