Opgelost door CleanProfs: Niet reinigen, wel geld willen ontvangen, zelfs met incassokosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 331334
Gebruiker
Cleanflop
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Omdat onze containers nooit schoongemaakt werden heb ik de betaling stopgezet in de veronderstelling dat het bedrijf hier niet meer actief was..
krijg ik na enige vorm van communicatie een brief van een incassobureau met een verhoging van €40.. SCHANDALIG!!
Lossen jullie dit op?

O, ja.. en zet het gelijk maar stop.. wat een waardeloze actie.. wel geld willen incasseren voor niet geleverde diensten!

De oplossing

De incasso kosten eraf, dit jaar niet betalen omdat er toch ook niet gereinigd is..
abbo stoppen!!

1 reactie

  1. Auteur
    CleanProfs
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Eyzenga,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wij betreuren het dat wij niet eerder van u vernomen hebben dat uw containers niet gereinigd werden, wij hebben zojuist telefonisch contact gehad en hebben dan ook besloten om het abonnement op te zeggen en de betaling te crediteren.

    Wij vinden het jammer dat wij niet in de gelegenheid gesteld zijn om het e.e.a. voor u op te lossen.

    Met vriendelijke groet,
    Cleanprofs Customer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cleanflop
Datum
Uiteindelijke oplossing
Streep door de rekening, ook door de incassokosten! (Was indd geen schoonmaakservice verleend aan ons.)
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over CleanProfs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen