Opgelost door CleanProfs: Niet reinigen, wel geld willen ontvangen, zelfs met incassokosten

Cleanflop

Omdat onze containers nooit schoongemaakt werden heb ik de betaling stopgezet in de veronderstelling dat het bedrijf hier niet meer actief was..
krijg ik na enige vorm van communicatie een brief van een incassobureau met een verhoging van €40.. SCHANDALIG!!
Lossen jullie dit op?

O, ja.. en zet het gelijk maar stop.. wat een waardeloze actie.. wel geld willen incasseren voor niet geleverde diensten!

De incasso kosten eraf, dit jaar niet betalen omdat er toch ook niet gereinigd is..
abbo stoppen!!

CleanProfs
    Geachte mevrouw Eyzenga,

Bedankt voor uw bericht.

Wij betreuren het dat wij niet eerder van u vernomen hebben dat uw containers niet gereinigd werden, wij hebben zojuist telefonisch contact gehad en hebben dan ook besloten om het abonnement op te zeggen en de betaling te crediteren.

Wij vinden het jammer dat wij niet in de gelegenheid gesteld zijn om het e.e.a. voor u op te lossen.

Cleanprofs Customer Care

Cleanflop
Streep door de rekening, ook door de incassokosten! (Was indd geen schoonmaakservice verleend aan ons.)

Ook een klacht indienen over CleanProfs?