Klacht CleanProfs: Niet schoongemaakte bakken.

suffie

Aan de deur abonnement aan laten smeren. Jaar vooruit betaald, nu nog steeds geen bak schoongemaakt. Vorige keer gemaild en gebeld, smoes dat er wagens kapot waren. Volgende keer , bak stond niet op aangegeven plaats, wat wel het geval was. Kaart in bus hierover. Hoefde niet te betalen , ha ha, reeds jaar vooruit betaald. Deze week weer niet gewassen, dus ruim 91,00 kwijt en nog steeds vieze bakken. O en de naam van Rob Verlinden werd ook nog even genoemd dat hij er achter stond.

Schone bakken en anders onmiddellijk geld terug.

suffie
    Nu deze week weer een nieuwe smoes. Chauffeur was ziek. Ze zouden de volgende ochtend komen. Twee dagen later lag er een kaarten in de bus dat de bak niet op de juiste plaats stond. Bak kon niet gewassen worden, bedrag werd wel ingehouden. Ik geloof er niet meer in. Wat een schandalig slecht bedrijf.
    CleanProfs
    i.v.m. onverwachte ziekte van onze collega hebben wij deze route laten uitvallen. Wij hebben mevrouw op 8 juli 2015 18:50 laten weten dat er een uitval is en dat wij de volgende ochtend de reiniging zullen inhalen, vanwege miscommunicatie tussen beide collega's is de route op donderdag niet gereden. We zijn op vrijdag toch nog langs de wijk gegaan om alsnog de containers te reinigen en vandaar onze groene kaart, zodat de klant wel weet dat wij hun niet zijn vergeten.

onze excuses hiervoor

onze oplossing is om de klant 3 maanden op onze kosten te laten reinigen, om alsnog te laten zien dat wij een container reinigingsbedrijf zijn.

Op dit moment hebben wij de klant geannuleerd en alle facturen gecrediteerd.

met vriendelijke groet,

Cleanprofs

Ook een klacht indienen over CleanProfs?