Klacht CleanProfs: opgelost ,voor deze keer

Klachtnummer
# 317673
Gebruiker
ceesve
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Na de melding , stond er een schoonmaakwagen om 19.45 u in de straat .
Dus deze keer is het opgelost , maar het feit dat de schoonmaak auto uit Ridderkerk moest komen, vind ik geen toffe voor de desbetreffende chauffeur

De oplossing


De afspraak tijdens de verkoop van het contract was , dat de schoonmaak kort achter de vuilnisauto zou rijden. om 20.00u staan die bakken weer opgeborgen.
wat de oplossing is zou ik niet weten , maar in het begin ging het ook goed

1 reactie

  1. Auteur
    CleanProfs
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van Egmond,

    Dank u voor uw melding.

    Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas was u niet bereikbaar, wij reinigen inderdaad tot 19.00 uur. Fijn dat de container (ondanks de uitloop van de reiniger) alsnog gereinigd is.

    Met vriendelijke groet,
    Cleanprofs Customer Care

Ook een klacht indienen over CleanProfs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen