Opgelost door CleanProfs: Praten contract aan met idee dat je kan annuleren binnen 14 dagen en dan reageren ze niet meer.

content Opgelost
Chantallie

Begin/halverwege augustus hier iemand aan de deur gehad om mij een contract aan te praten. Na het praatje gehoord te hebben was ik wel geïntresseerd en vroeg ik of ik er nog op terug kon komen als ik mij van gedachten zou veranderen. Dat zou nog kunnen binnen 14 dagen. Na 3 dagen heb ik toen toch besloten dat ik het contract niet wilde aangezien het me het toch niet waard leek en ik wat rare/slechte reviews heb gelezen op het internet. Toen heb ik een bericht gestuurd via cleanprof's e-mail service. Daarna ben ik een aantal dagen weg geweest en toen ik terug kwam bleek dus dat ze mij hadden geprobeerd te bellen, over de annulering dacht ik. Dus ik terug bellen en terug bellen maar elke keer kreeg ik het bandje dat cleanprofs op dit moment niet bereikbaar is. Dus heb ik nog eens een email gestuurd. Een aantal dagen later kwamen de stickers binnen en deze heb ik dus niet gebruikt en nogmaals een email gestuurd. Weer niks. Toen tot mijn verbazing hebben ze het geld afgeschreven en dat heb ik dus geannuleerd en geblokkeerd bij mijn bank. En weer een email gestuurd. En weer geen antwoord. Toen een tijdje niks gehoord, ik ging er vanuit dat ze het geannuleerd hadden en mij gewoon niet gebeld hebben daarover. Twee weken later: Een email in mijn inbox waarin staat dat ik openstaande facturen heb. Dus heb ik nogmaals een email gestuurd en weer niks. Gebeld en weer geen gehoor.
Ik wil hier gewoon klaar mee zijn maar kan gewoon GEEN contact krijgen met cleanprofs.. Oh wat heb ik er spijt van dat ik überhaupt op deze praatjes ben ingegaan..

Het ''contract'' geannuleerd.

CleanProfs
    Geachte mevrouw Busse,

Wij hebben telefonisch contact met u gehad omtrent uw klacht en daarbij hebben we besloten om uw abonnement te annuleren. Per mail hebben wij u een bevestiging van de annulering opgestuurd.

Mocht u nog vragen hebben horen wij graag van u.

Team Cleanprofs

Chantallie
    Wij hebben inderdaad telefonisch contact gehad en deze situatie is nu opgelost. Mijn contract is netjes geannuleerd en ik heb de bevestiging daarvan binnen gekregen.
    Daarbij moet ik wel vermelden dat zij wel mijn email hebben kunnen terug vinden die ik al die tijd geleden heb gestuurd om het contract te annuleren dus vind ik het een beetje jammer dat ik online een klacht moet plaatsen voordat het opgelost werd.
    De meneer aan de telefoon heeft er echter wel alles aangedaan om nog af te sluiten met een goede impressie.

Chantallie

Ook een klacht indienen over CleanProfs?