Klacht CleanProfs: Slecht bedrijf die afspreken niet na komt

Tim2104

Vorig jaar een contract voor een jaar aan gegaan en ook gelijk in een keer betaald

Ze zijn nu inmiddels 4 x niet geweest voor beide bakken
Ze laten ook niks weten waarom niet en als je dan belt
Dan krijg je te horen de volgende beurt hoeft u niet te betalen en als je dan zegt we hebben al alles betaald voor een jaar dan laten ze het een maand langer door lopen

Maar nu is telkens dat ze niet komen en het contract zou stoppen in juli 2018 maar loopt inmiddels al tot oktober 2018

Paar weken geleden weer gebeld omdat ze weer niet waren geweest
Word beloofd voor alle problemen laten we het een jaar doorlopen op hun kosten zou een mail bevestiging krijgen alleen staat daarin een maand
Weer gebeld alles word ontkent
Heb toen gevraagd laat nu iemand eens contact met mij opnemen die wel een fatsoenlijke oplossing mag bieden
Dit ook nog eens per mail gestuurd
En ze reageren helemaal niet en ze bellen ook niet

Die maanden die niet gedaan zijn terug betalen aan ons

CleanProfs
    Geachte heer/mevrouw Hollemans,

Dank u voor uw melding.

Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas was u niet bereikbaar, wij zullen het in de middag nog een keer proberen om tot een oplossing te komen.

Cleanprofs Customer Care
    CleanProfs
    Geachte meneer Hollemans,

Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad omtrent uw klacht en hebben wij u uitgelegd dat wij het erg vervelend vinden dat u het gevoel had dat u niet gehoord werd door onze klantenservice.

Wij brengen de maanden augustus en september niet in rekening, wat inhoudt dat u 4 reinigingen krijgt in deze maanden. Verder heeft meneer het gesprek als prettig ervaren.

Cleanprofs Customer Care

Ook een klacht indienen over CleanProfs?