Klacht CleanProfs: Slechte klantenservice!

Klachtnummer
# 275738
Gebruiker
JacqSan13
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Via deurverkoop hebben wij een overeenkomst afgesloten. Echter na even google kwam het bedrijf er niet positief vanaf. Binnen de gestelde termijn het bedrijf via de contactpagina en via email een brief gestuurd dat ik de overeenkomst wil ontbinden.
1. klantenservice bevestigd geen mailontvangst blijkbaar
2. contact opgenomen, ja ontvangen. Andere afdeling neemt dit in behandeling. Uw oude overeenkomst zal niet worden opgezegd...
3. oude overeenkomst is toch opgezegd
4. cleanprofs begrijpt niet dat indien een klant schriftelijk het contract ontbindt dat je dit ook kan bevestigen. Er zijn inmiddels meerdere berichten gestuurd, wanneer krijg ik een schriftelijke bevestiging van deze ontbinding?

De oplossing

Bevestiging van de ontbinding van de overeenkomst

2 reacties

  1. Auteur
    CleanProfs
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Boer,

    Dank u voor uw melding. Per mail hebben wij u een bevestiging van de annulering opgestuurd.
    Verder zult u geen mail of telefoontjes van ons ontvangen.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Mocht u nog vragen hebben horen wij graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Team Cleanprofs
  2. Auteur
    JacqSan13
    Datum
    Bedankt voor uw reactie. Ik wacht de brief af, het zou je bedrijf sieren als cleanprofs direct reageert op een opzegging. Dit heeft mij veel tijd gekost, onnodig.

Ook een klacht indienen over CleanProfs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen