Opgelost door CleanProfs: voel me belazerd

petruschka

vorig jaar contract afgesloten 72 euro betaald en de container is nog steeds niet gereinigd. ik zou graag me geld terug willen

contract beeindigen en geld terug

CleanProfs
    Beste KlantJammer dat u niet eerder contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Aan de hand van de door u opgegeven gegevens nemen wij uw klacht in behandeling.Met vriendelijke groet,
    Cleanprofs Webcare
    www.cleanprofs.nl
    petruschka
    jullie waren heel snel om een contract af te sluiten, maak dit even zo snel ongedaan en retouneer mijn betaling.
    vr gr j. lorijn
    CleanProfs
    Als nieuwe klant ontvangt u van Cleanprofs een welkomsbrief met daarbij stickers die zichtbaar bovenop het deksel van uw container geplakt moeten worden. Zonder deze sticker is uw afvalcontainer niet herkenbaar voor onze chauffeur. Heeft u geen stickers ontvangen of zijn ze slecht leesbaar. Neem contact op met onze klantenservice zij zorgen dat u spoedig een nieuwe set ontvangt.Voor deze klant hebben wij nieuwe stickers opgestuurd.
    Tevens zijn twee tegoeden aangemaakt vanwege het niet reinigen van de containers.Met vriendelijke groet,
    Cleanprofs Webcare
    www.cleanprofs.nlCleanprofs klantenservice telf: 088-066 6189
    petruschka
    een bedrijf om nooit meer zaken mee te doe.
    petruschka
    ik ga mijn contract niet verlengen.

petruschka

Ook een klacht indienen over CleanProfs?