Opgelost door CleanProfs: Wederom groene kliko niet gereinigd

A. Anten

Ik wil melden dat onze groene kliko (gft) gisteren 2 juni 2015 niet is gereinigd door uw dienst. Dit is nu voor de 2e keer dat het niet is gebeurd en pas de 2e keer dat ik deze aan de weg heb gezet. Mijn vorige melding/klacht van het niet reinigen van de groene kliko is gedateerd 20 mei 2015. Wat de reden is kan ik niet precies zeggen. De kliko had ik vooraf leeg gemaakt van restanten die mogelijk de vorige keer de reden zouden kunnen zijn geweest van het niet reinigen. Ook nu weer was de gemeentereiniging langs geweest.
En ja, hij zag er niet schoon uit van binnen, maar daarvoor heb ik ook een abonnement genomen, zodat deze wordt gereinigd. Er zaten geen resten in, die het schoonmaken zouden belemmeren c.q. oorzaak zijn van het niet reinigen.
Ook nu wijs ik er op dat zowel de groene als grijze kliko niet bij ons in de straat staan op de afhaal-/reinigingsdag, maar op de kliko-opstelplaats hoek Johan Willem Frisolaan/Vicarielaan.

Ik zou graag van u vernemen wat de reden is van het niet schoonmaken en ook hoe u dit wilt oplossen c.q. compenseren. Moet u wel bekennen dat ik mij bekocht voel: wel betalen maar niet schoonmaken!! Vind dat niet correct en professioneel.
Weet wel dat ik overweeg mijn abonnement direct op te zeggen, wanneer de volgende keer de grijze kliko niet is schoon gemaakt. Tevens vorder ik dan ook mijn abonnementsgeld terug. Ik hoop echter dat het niet zover komt en dat alles gaat lopen zoals overeengekomen.

CleanProfs is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

A. Anten
    Naar tevredenheid afgehandeld. Belde direct op en sprak af dat het de volgende maal wel goed zou gaan en dat de keer dat het niet was gedaan mijn overeenkomst met 2 weken werd verlengd, zodat ik toch het aantal keren schoonmaak kliko behield waar ik heb voor betaald. Prima geregeld dus! Mijn Complimenten voor Cleanprofs!

A. Anten

Ook een klacht indienen over CleanProfs?