Klacht CleanProfs: weer niet gewassen van de vuilnisbak

rene

Vorig jaar heb ik bij deze firma reeds een klacht ingediend omdat mijn bak reeds enige malen niet gewassen werd. De reden na lang zoeken was het overblijven van restpapier in de bak, Heb hun reeds gezegd dat de vuilnisophaler deze resten niet altijd kunnen legen, omdat het papier aan de bodem is vastgeplakt; zo weer afgelopen dinsdag : heb geprobeerd met een stok het papier weg te halen maar dat ging niet. papier zit helemaal vastgeplakt en door Fa. CleanProfs een duidelijke reden om die bak niet schoon te maken.
Ik ben het daarmee niet eens, komt natuurlijk dat ik voor het reinigen van de vuilnisbakken betaal. En dit is nou de 4de keer dat het niet wordt gereinigd.
Heb hun gevraagd om deze binnen 24 uur toch te doen en om een oplossing te zoeken.

binnen 24 uur na heden de bak schoonmaken.., want ik wil deze weer vullen met nieuw huisvuil.

CleanProfs
    Beste Rene Schenkhuizen,

Van onze klantenservice heb ik vernomen dat zij telefonisch contact met u hebben gehad en de klacht is besproken.

Mochten er in de toekomst vragen of opmerkingen zijn dan kunt u contact opnemen via 088 880 61 89.

Cleanprofs

Ook een klacht indienen over CleanProfs?