Klacht CleanProfs: wel betalen maar niet schoonmaken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 115545
Gebruiker
Esther
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Toen ik vorig jaar een abonnement bij jullie afsloot met de verkoper aan de
deur (bezoek aan de deur was begin Juni) werd er afgesproken dat de
reinigingskosten na 28-6-2014 zou worden afgeschreven omdat ik het geld op
dat moment niet kon missen en daardoor zou het contract ingaan vanaf Juli
2014. Dat er bij jullie op het contract als datum staat 6-6-2014 is omdat
dat de dag was dat de verkoper bij mij aan de deur stond meer niet.
1ste reiniging dan ook pas in Juli 2014 geweest (2-7-2014).
Ook vind ik het schandalig dat ik voor Juni 2014 moet betalen terwijl er in die maand mijn duobak NIET gereinigd is. Ik heb dan ook ondertussen alle stickers van Cleanprofs van mijn duobak verwijderd dus ook deze maand (Juni 2015) zal mijn duobak NIET gereinigd worden!! Ik vind het dus ook zeer schandalig dat jullie me laten betalen voor juni 2014 & juni 2015.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    CleanProfs
    Datum
    Klant is opgezegd en wij hebben de maand juli gecrediteerd
  2. Auteur
    Esther
    Datum
    Slechte communicatie en elke keer weer iemand anders die op je e-mails reageert. de e-mails die je elke keer mee stuurt worden niet gelezen waardoor je elke keer weer opnieuw je probleem met hun moet uitleggen. En dan nog wordt het niet goed opgepakt. Heb nu eindelijk een brief met de correcte contract opzeg datum.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Esther
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over CleanProfs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen