Klacht CleanProfs: Wel betalen niet leveren!
Details
De klacht
Al geruime tijd klant bij cleanprofs. Na een verhuizing is het drama. Oktober 2017 verhuisd naar een ander adres en netjes doorgegeven. Kreeg mooi op tijd nieuwe stickers die ik op mijn nieuwe bak heb geplakt. Hierna is de container tot heden, april 2018, nog niet schoongemaakt. Hierover contact gehad met de “klantenservice”. Gaven aan dat ze de contact zouden opnemen met de chauffeur voor het plaatsen van stickers rondom de bak, dit was in februari. Hierna de bende opgezegd maar nog steeds geeen reiniging. 4 maal misgelopen krijg ter compensatie 1 reiniging, contact op 4 april. Medewerkster klantenservice ging bijdehand doen over het aantal reinigingen ivm vorst. Ik gaf aan 5 maar dit bleken er 4 te zijn. Professioneel komt het hele geheel niet over en heb er daarom voor gekozen dit abonnement, betalen zonder leveren, op te zeggen.De oplossing
Het aantal gemiste reinigingen vergoeden en de reinigingen tot einde contact gewoon uitvoeren.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.