Klacht CleanProfs: Wel betalen niet leveren!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 299127
Gebruiker
ChielvB
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al geruime tijd klant bij cleanprofs. Na een verhuizing is het drama. Oktober 2017 verhuisd naar een ander adres en netjes doorgegeven. Kreeg mooi op tijd nieuwe stickers die ik op mijn nieuwe bak heb geplakt. Hierna is de container tot heden, april 2018, nog niet schoongemaakt. Hierover contact gehad met de “klantenservice”. Gaven aan dat ze de contact zouden opnemen met de chauffeur voor het plaatsen van stickers rondom de bak, dit was in februari. Hierna de bende opgezegd maar nog steeds geeen reiniging. 4 maal misgelopen krijg ter compensatie 1 reiniging, contact op 4 april. Medewerkster klantenservice ging bijdehand doen over het aantal reinigingen ivm vorst. Ik gaf aan 5 maar dit bleken er 4 te zijn. Professioneel komt het hele geheel niet over en heb er daarom voor gekozen dit abonnement, betalen zonder leveren, op te zeggen.

De oplossing

Het aantal gemiste reinigingen vergoeden en de reinigingen tot einde contact gewoon uitvoeren.

1 reactie

  1. Auteur
    CleanProfs
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer van Brero,

    Dank u voor uw mail.
    Zojuist hebben wij telefonisch contact omtrent uw klacht en daarbij hebben wij afgesproken dat wij de komende 2 maanden uw reinigingen gaan monitoren. Daarnaast maakte u gebruik van een Lite abonnement en hebben wij deze meteen omgezet naar een Regular abonnement.

    Momenteel heeft u tot 1-7-2018 betaald. Dit betekent dat u in plaats van 1 reiniging 2 reinigingen per maand krijgt. Op deze manier krijgt u in ieder geval 3 extra reinigingen tot het einde van uw lidmaatschap. Tot slot hebben wij afgesproken dat wij na uw extra reinigingen contact opnemen om de periode te evalueren.

    Mocht u verder nog vragen hebben kunt u ons altijd bellen of mailen.

    Met vriendelijke groet,
    Team Cleanprofs

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ChielvB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zoals hierboven omschreven. Medewerker aan de telefoon begreep mijn frustratie. Bood zijn excuses aan en kwam met een reële oplossing.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over CleanProfs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen