Klacht CleanProfs: Wel betalen niet leveren!

sad Niet opgelost
ChielvB

Al geruime tijd klant bij cleanprofs. Na een verhuizing is het drama. Oktober 2017 verhuisd naar een ander adres en netjes doorgegeven. Kreeg mooi op tijd nieuwe stickers die ik op mijn nieuwe bak heb geplakt. Hierna is de container tot heden, april 2018, nog niet schoongemaakt. Hierover contact gehad met de “klantenservice”. Gaven aan dat ze de contact zouden opnemen met de chauffeur voor het plaatsen van stickers rondom de bak, dit was in februari. Hierna de bende opgezegd maar nog steeds geeen reiniging. 4 maal misgelopen krijg ter compensatie 1 reiniging, contact op 4 april. Medewerkster klantenservice ging bijdehand doen over het aantal reinigingen ivm vorst. Ik gaf aan 5 maar dit bleken er 4 te zijn. Professioneel komt het hele geheel niet over en heb er daarom voor gekozen dit abonnement, betalen zonder leveren, op te zeggen.

Het aantal gemiste reinigingen vergoeden en de reinigingen tot einde contact gewoon uitvoeren.

CleanProfs
    Geachte heer van Brero,

Dank u voor uw mail.
    Zojuist hebben wij telefonisch contact omtrent uw klacht en daarbij hebben wij afgesproken dat wij de komende 2 maanden uw reinigingen gaan monitoren. Daarnaast maakte u gebruik van een Lite abonnement en hebben wij deze meteen omgezet naar een Regular abonnement.

Momenteel heeft u tot 1-7-2018 betaald. Dit betekent dat u in plaats van 1 reiniging 2 reinigingen per maand krijgt. Op deze manier krijgt u in ieder geval 3 extra reinigingen tot het einde van uw lidmaatschap. Tot slot hebben wij afgesproken dat wij na uw extra reinigingen contact opnemen om de periode te evalueren.

Mocht u verder nog vragen hebben kunt u ons altijd bellen of mailen.

Team Cleanprofs

ChielvB
Zoals hierboven omschreven. Medewerker aan de telefoon begreep mijn frustratie. Bood zijn excuses aan en kwam met een reële oplossing.

Ook een klacht indienen over CleanProfs?