Opgelost door Clearcaps: het ontbreken van communicatie over exacte leverdatum

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 322121
Gebruiker
A Dahman
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 13 augustus jl. afdrukken gemaakt bij de tandarts. Op basis van deze afdrukken worden bitjes gemaakt (aligners). De afdrukken worden vervolgens door de leverancier van de bitjes opgehaald en opgestuurd naar het laboratorium, na het maken van de afdrukken duurt het vervolgens 2 a 3 weken voordat de bitjes geleverd worden, en deze worden naar de tandarts opgestuurd. We zijn vandaag, 12 september, inmiddels 5 weken verder, en nog steeds ben ik aan het wachten. Meerdere malen gemaild en gebeld met zowel de assistente als de leverancier, het antwoord blijft dat ik moet wachten, en dit terwijl de levertermijn met 2 weken overschreden is. Mijn behandeling loopt vertraging op, en deze klantonvriendelijke bejegening levert veel stress op. Ik voel de wanhoop, en kan bij niemand anders aankloppen voor hulp

Gewenste oplossing

- Communicatie over de exacte leverdatum van de aligners
- Uitleggen waaorm het zo lang geduurd heeft


Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Clearcaps hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Clearcaps?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen