Wij vinden dat Clearcaps hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Clearcaps: het ontbreken van communicatie over exacte leverdatum
Details
Klacht
Op 13 augustus jl. afdrukken gemaakt bij de tandarts. Op basis van deze afdrukken worden bitjes gemaakt (aligners). De afdrukken worden vervolgens door de leverancier van de bitjes opgehaald en opgestuurd naar het laboratorium, na het maken van de afdrukken duurt het vervolgens 2 a 3 weken voordat de bitjes geleverd worden, en deze worden naar de tandarts opgestuurd. We zijn vandaag, 12 september, inmiddels 5 weken verder, en nog steeds ben ik aan het wachten. Meerdere malen gemaild en gebeld met zowel de assistente als de leverancier, het antwoord blijft dat ik moet wachten, en dit terwijl de levertermijn met 2 weken overschreden is. Mijn behandeling loopt vertraging op, en deze klantonvriendelijke bejegening levert veel stress op. Ik voel de wanhoop, en kan bij niemand anders aankloppen voor hulpGewenste oplossing
- Communicatie over de exacte leverdatum van de aligners- Uitleggen waaorm het zo lang geduurd heeft
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.