Klacht Cleopatra Bezorgrestaurant: Bij Cleopatra kunnen ze niet plannen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 351291
Gebruiker
A M J Heuvelmans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geruime tijd geleden had ik eens maaltijden besteld bij Cleopatra. En constant kreeg ik te horen de levering heeft vertraging door "drukte in het verkeer". Flauwekul! Gewoon een kwestie van GOED plannen dan is er niets aan de hand.

De oplossing

Dat het bedrijf voor MIJ omdat ik altijd erg lang moest wachten een GRATIS maaltijd aanbiedt. Desnoods met Stekeligheden erbij.
Adres voor de Consumentenbond voor contact op te nemen is:
Oude Oeverstraat 133
6811 JZ Arnhem
Het telefoon nummer om contact op te nemen met hun (deze manier is sneller) is:
026 - 4431923

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cleopatra Bezorgrestaurant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A M J Heuvelmans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bedrijf heeft tot nu toe helemaal niet gereageerd. Misschien dat ze wel reageren als Stekeligheden van de Consumentenbond hierbij zich tussen mengt. Want een gratis maaltijd voor al die keren dat ze fors te laat waren moet er toch wel in zitten. En zeker als dit lukt met Stekeligheden erbij.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Cleopatra Bezorgrestaurant?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen