Klacht Cleopatra Schoonheidssalon: Waxen van de schaamstreek

Cherry

Ik ben op zaterdag 3 augustus om 16.00 geweest om te waxen, zogenoemde brazilian wax. Ondoen van alle haren in de schaamstreek. Zij gebruiken voor iedereen dezelfde waxroller. En als klap op de vuurpijl heeft de dame van mijn rechterlip de huid afgescheurd, en de haren zijn niet allemaal verwijdert. Ze was binnen 9 minuten klaar met de behandeling. Ze ontsmetten vooraf ook niet met alcohol en behandelen na met een olie die geen verkoelende werking heeft. De hars heb ik thuis zelf moeten verwijderen omdat zij dat niet had gedaan. En op de vraag of zij de kleine haartjes niet verwijdert, gaf zijn aan dat ze dat nooit doen... Er moet hier wat meegedaan worden want ik kan al een week moeilijk naar de wc, en kan me nauwelijks afvegen. Gewoon zitten op me werk lukt me amper, het is een open wond en ik heb er foto's van gemaakt hoe het eruit ziet. Dit mag nooit meer gebeuren bij iemand anders. Ik kan helaas niks zelf oplossen en moet maar afwachten hoe de wond zich hersteld...

Ik wil graag mijn geld terug €15,50, het is niet veel geld maar ondanks dat je weinig betaald wilt het nog niet zeggen dat er afgeraffeld mag worden.
Ik wil graag ook de kosten terug van de wondzalf die ik heb moeten kopen van €5.95, en daarnaast vind ik gewoon dat ze hen service moeten optimaliseren en hygiëne moeten aanpakken wat niet onbelangrijk is.

Wij vinden dat Cleopatra Schoonheidssalon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Cleopatra Schoonheidssalon?