Klacht Click and Buy: Aankoop via appstore betaald via ClickanBuy levert mij een boete van 15 euro op?

Joost

Ik heb een aankoop gedaan via de appstore en deze betaald via Clickandbuy.
Hierover kreeg ik een mail van Clickandbuy op 17-09-2014 dat het bedrag zou worden afgeschreven. Prima dacht ik nog.
Op 26-09-2014 kreeg ik weer een mail dat het bedrag niet afgeschreven kon worden en dat ik daarom nog eens 15 euro extra moet betalen voor hun zg administratieve verwerking. Een waarschuwing dat er iets fout was gegaan is er niet bij.
Nu heb ik inmiddels al 5 mails gestuurd en 2 keer gebeld maar ze doen helemaal niets.
Ik wil gewoon betalen voor de app die ik gekocht heb maar geen 15 euro extra gewoon helemaal voor niets. Er stond genoeg op mijn rekening en de bank heeft het ook niet tegengehouden.
Ik ben het inmiddels zat en ben er klaar mee dat zij al direct gaan dreigen met een incassobureau.
Heb gelezen dat ik niet de enige ben dus ga ik ook absoluut niets betalen. (buiten de app natuurlijk)

Ik wil gewoon betalen voor de app maar niet de 15 euro extra die zij in rekening brengen voor helemaal niets.

Wij vinden dat Click and Buy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?