Klacht Click and Buy: Afhandelen achterstallige betalingen.

Arnout

Een aantal jaar geleden heb ik op mijn Apple ID aangegeven dat ik de betaalde apps wil afrekenen via ClickandBuy. Zij incasseren automatisch het bedrag van je bankrekening. Een bijkomend probleem is dat ik ooit een account zou hebben aangemaakt bij ClickandBuy met een oud emailadres, wat ondertussen niet meer werkende is en ik dus geen eventuele mailtjes van ClickandBuy zou kunnen ontvangen.
Toen ik een aantal apps gekocht had (voor een bedrag van 4 a 5 euro), stond er op dat moment niet genoeg geld op mijn actieve bankrekening.

Apple geeft aan dat ik dit onderling moet regelen met ClickandBuy. Helaas, is ClickandBuy een internationaal bedrijf wat zeer lastig te bereiken is.

ClickandBuy moet makkelijker te bereiken zijn om dit soort problemen op te lossen. Een Nederlandse aan de telefoon bijvoorbeeld, geen internationale telefoonlijn die ook nog geld kost en een overzichtelijkere website.

Wij vinden dat Click and Buy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Click and Buy?