Klacht Click and Buy: Apple ID Vergrendeld en extra incassokosten

Klachtnummer
# 53813
Gebruiker
joanie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Pas geleden hebben ze mij 2 x 15 euro extra incassokosten aangerekend zonder enige herinnering.
Nu heb ik alleen het bedrag betaald wat er van mij openstond omdat ik het er niet mee eens ben dat ze zomaar 2 15 euro hebben aangerekend. Maar ondertussen hebben ze mijn Aple Id vergrendeld en zelfs mijn account opgeheven. Heb hun mail gestuurd geen reactie. Gebeld geen reactie.

Gewenste oplossing

Dat mijn Aple ID weer gangbaar is want kan nog geen update meer doen of gratis apps downloaden en die extra kosten wegschrijven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Click and Buy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Click and Buy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen