Klacht Click and Buy: C&B heeft geld van mijn rekening gehaald voor een product dat ik niet heb gekocht

Klachtnummer
# 3408
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 6 juni jl heeft C&B een bedrag van €139,98 van mijn rekening afgeschreven. Enkele dagen eerder heb ik via de mail een aankondiging van deze transactie ontvangen.
In deze aankondigong werd bevestigd dat ik u aan de aanbieder Apple iTunes Store op 04.01.2008 14:33:14 CET een Easy Collect-machtiging zou hebben verleend voor het gebruik van het aanbod 'iTunes'. Hier is geen enkele sprake van.
Van de iTunes store heb ik vervolgens 2 maal een ontvangstbewijs ontvangen van de zogenaamde afgenomen producten. In beide bewijzen gaat het om het artikel: 三国来了, null. Een onleesbaar en niet te herleiden product. Het is mij niet gelukt om C&B via de telefoon hiervan op de hoogte te stellen. Ik heb mijn bank opdracht gegeven om dit bedrag terug te boeken

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Click and Buy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties