Klacht Click and Buy: Onbekende mislukte afschrijving 0,99 cent, nu incasso procedure !!!

hennie

Beste KlachtenCompas.nl

Ik heb de afgelopen weken mails van Click and Buy ontvangen over mogelijke aankoop voor 0,99 euro ! Ik ben mij daar niet van bewust en heb ook geen enkel product fysiek of digitaal besteld en/of ontvangen. De rekening waar ze van wilde incasseren is trouwens al 2 jaar inactief dus zonder saldo, nu brengen ze ook keer op keer hogere admin kosten in rekening. Als ik ze mail op hun email dan komt de mail retour met onbekend !!

omdat er nu ook opeens hoge admin kosten in rekening worden gebracht en wordt gedreigd met incasso voor 1 EURO stuur ik u deze zware klacht !

Met alle respect maar dit riekt naar oplichting en intimidatie !!

Ik hoop dat u er wat aan kunt doen, ik ben niet van plan mij door oplichting praktijken door Click and Buy financieel te laten intimideren en sleep ze indien nodig voor de rechter.

Met vriendelijke groeten,
W.H van Gilst MBA
Schiedam
hennievan@gilst.eu

stopzetten incassoprocedure en volledig anuleren van mijn blijkbaar bestaande account.

Wij vinden dat Click and Buy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?