Klacht Click2deal: Na een maand nog geen oplossing voor een niet-werkende strijkmachine.

Klachtnummer
# 311664
Gebruiker
M.L.J. Hautus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 16 mei 2018 hebben we een Cleanmaxx Automatische Strijkmachine van
€ 69,95 besteld.
Deze hebben we op 1 juni ontvangen. Vanaf het begin werkte de timer niet.
We hebben de machine drie keer kort gebruikt. Na de derde keer liet hij het volledig afweten.
Op 10 juni hebben we hierover een bericht gestuurd naar Click2deal. We ontvingen onmiddellijk een automatische reactie waarin ons werd beloofd dat men zou proberen ons binnen 48 uur te beantwoorden.
Op 20 juni hadden we nog niets gehoord en hebben we een herinnering gestuurd.
Op 27 juni kregen we een kort bericht met de vraag of de machine vanaf het begin niet goed gewerkt had. Dit hebben we onmiddellijk beantwoord. Daarna hebben we niets meer gehoord.
De zaak loopt nu al bijna een maand.

NB. In het bericht van 27 juni werd ons gezegd dat bij ieder bericht over hetzelfde onderwerp onze klacht onderaan op de stapel kwam te liggen!

De oplossing

Terugbetaling van de aankoopkosten van de strijkmachine of een goedwerkende machine leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Click2deal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Click2deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen