Klacht Clicktobuy: besteld item "vermist

Klachtnummer
# 12858
Gebruiker
numberone
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Öp 01-08-2012 item besteld, met uitdrukkelijke vermelding "NIET BIJ DE BUREN AFGEVEN "! Via track en trace is dit item afgeleverd op 10-08-2012 om 10:37 uur. Was op dat tijdstip NIET thuis, GEEN melding van PostNL waar dit item dan wel afgeleverd is op geneoemd tijdstip.Ik heb dit item dus NIET IN HANDEN GEKREGEN op mijn huisadres !Direct melding gemaakt bij ClickToBuy en PostNL klantenservice.Na een lange periode over en weer contact tussen ClickToBuy, PostNL en mij is er tot op heden GEEN oplossing gevonden.ClickToBuy heeft 2 keer contact genomen met PostNL om een vervolgtraject te starten, maar GEEN resultaat.
Ik ben klant van ClickToBuy en niet van PostNL. Laatste contact met ClickToBuy is op 19-09-2012.Tot op heden GEEN resultaat ! Gaan wel de 2de maand in met deze bestelling !

De oplossing

1. u levert alsnog het bestelde item
2. u crediteert het volledige bedrag aan mij

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Clicktobuy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Clicktobuy?