Klacht Clicktobuy: Ik hoor verder niks meer

Klachtnummer
# 457684
Gebruiker
P. Doezie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 6 mei 2020 heb ik besteld een draadloze deurbel en betaald per idal en tot op heden nog niets ontvangen. Ook op 6 juni een Solar Uil besteld en betaald en nog niet ontvangen

De oplossing

Zo snel mogelijk op sturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Clicktobuy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Clicktobuy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen