Klacht Clicktobuy: Ik hoor verder niks meer

Klachtnummer
# 457692
Gebruiker
P. Doezie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 6 mei 2020 heb ik een deurbel besteld en op 6 juni een solar uil, bij de aanvragen heb ik nog niets ontvangen of verder iets gehoord

De oplossing

zo gauw mogelijk de artikelen opsturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Clicktobuy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Clicktobuy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen