Klacht Clinic63: Mensen waarschuwen van oplichterij!

Anoniem

Meest slechtste kliniek ever!!! Arts is ondanks zijn zogenaamde vriendelijkheid zo onervaren als maar kan. Heb tevens begrepen van medewerkers in zijn kliniek dat hij met valse papieren behandeld. Ik heb mij twee keren laten behandelen en was ontevreden heb een klacht ingediend voor de service en behandeling, heb er tig keren over gebeld en krijg dan een brutale reactie terug van de telefoniste dat we terug gebeld worden door de arts, na een maand nog steeds geen reactie. Ik zal zeker de mensen in mijn omgeving en op social media de mensen waarschuwen voor deze oplichters en illegale praktijken in de kliniek. Ze werken overigens alleen met namaak producten vandaar ook de mooie prijzen op groupon. En alle zogenaamde mooie verhalen dat er verteld wordt over de kliniek klopt ook allemaal niet, volgens zijn medewerkers moesten zij gedwongen dagelijks goede reviews over de kliniek schrijven. Dan weet je inderdaad al hoelaat het is. Ik ben in ieder geval nog niet klaar met de kliniek!

Gerechtigheid.

Ook een klacht indienen over Clinic63?