Klacht Clinique: geen ontvangst van de betaalde artikelen

Klachtnummer
# 605468
Gebruiker
GroeneAugurk#202 BovenElf#589
Datum
2 reacties

Details

Klacht

geen ontvangst van de betaalde artikelen tot nu toe

Gewenste oplossing

de bestelde artikelen leveren

2 reacties

  1. Auteur
    Clinique
    Datum
    beste mevrouw, hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om ons te contacteren. Uiteraard willen wij u graag verder helpen en raden u aan om de Klantendienst Online te contacteren, dit kan per tel of via whats app, zoals vermeld op onze website www.clinique.nl. enkel deze dienst kan uw order traceren. Indien u echter verdere vragen heeft, stuur me gerust een bericht : consumerrelations@be.clinique.com. Met vriendelijke groeten, Sandra Markey, CONSUMER CARE BENELUX
  2. Auteur
    Clinique
    Datum
    Beste mevrouw, ik lees dat u schrijft dat er geen oplossing geboden werd, maar heeft u al contact opgenomen met de klantendienst online? Zij zullen u beslist verder helpen. Anders kan u mij een email sturen met uw ordernummer en ik vraag het voor u na. Met vriendelijke groeten, Consumer Care Benelux , consumerrelations@be.clinique.com

Ook een klacht indienen over Clinique?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen