Klacht Clinique: Klantenservice biedt nul service

Daantje13

Op 5 april een vraag gesteld inzake vervanging van niet meer leverbaar produkt. Meteen een ontvangstmail met de belofte op een spoedige reactie echter die kwam nooit. Inmiddels bijna 6 weken en 3 herhaalde verzoeken verder. Eerdere vergelijkbare vragen stuitten ook op een wachttijd van weken of geen antwoord en mails met klachten daarover werden ook nooit beantwoord. Ook andere mail van mijn dochter met verzoek om produktinformatie resulteerde in nietszeggend antwoord na 3 weken.
Al met al een dikke onvoldoende voor deze NIET functionerende klantenservice!

Ben erg tevreden over lijn, anders was ik al lang geswitched, maar dit is beschamend.

Clinique
    Geachte mevrouw de Kort,
    Via deze site werd ik op de hoogte gebracht van uw klacht. Helaas heb ik geen eerder bericht van u ontvangen. Mag ik u verzoeken contact op te nemen met onze dienst via consumerrelations@be.clinique.com , zodat wij uw klacht kunnen opnemen en zoeken naar een geschikte oplossing? Met vriendelijke groeten, Consumer Care Clinique Benelux
    Clinique
    Beste mevrouw
    we zien uw vraag graag tegemoet op ons email adres consumerrelations@be.clinique.com. Met vriendelijke groeten, Consumer Care Clinique Benelux

Ook een klacht indienen over Clinique?