Opgelost door Clinique: Opgelicht

content Opgelost
# 572087
Kellyjoebrian

Een bestelling geplaats, geen email ontvangen.
3x contact opgenomen met ze geen antwoord helaas
En geen pakketje
Gewoon opgelichtūü§£

Hoop dat ze of mijn pakketje opsturen en email, of geld retourneren

Clinique
    Beste, wij hebben uw bericht goed ontvangen en het spijt ons ten zeerste dat u problemen ervaart met uw online bestelling. U mag ervan overtuigd zijn dat klantentevredenheid bij Estée Lauder Companies prioriteit is. Mag ik u vragen om ons per email te contacteren bij onze klachtendienst, dan kunnen wij uw dossier opmaken en kan het online team uw order nakijken en actie ondernemen: consumerrelations@be.clinique.com, Met vriendelijke groeten, Sandra Markey, Consumer Care Estée Lauder Companies Benelux
    Contact opgenomen via email
    Te horen gekregen dat zij hier niet over gaan en ik weer met de chat contact op moet nemen waar ik helaas geen antwoord krijg
    Geen kerst cadeau en geen geld terug
    Kellyjoebrian
    Helaas nog steeds geen contact gehad en geen geld terug
    Clinique
    Beste, wij hebben uw bericht goed ontvangen en het spijt ons ten zeerste dat u problemen ervaart met uw online bestelling. U mag ervan overtuigd zijn dat klantentevredenheid bij Estée Lauder Companies prioriteit is. Mag ik u vragen om ons per email te contacteren bij onze klachtendienst, dan kunnen wij uw dossier opmaken en kan het online team actie ondernemen: consumerrelations@be.clinique.com, Met vriendelijke groeten, Sandra Markey, Consumer Care Estée Lauder Companies Benelux

Het geld is teruggestort

Ook een klacht indienen over Clinique?