Opgelost door Clinique: Opgelicht

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 572087
Gebruiker
Kellyjoebrian
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Een bestelling geplaats, geen email ontvangen.
3x contact opgenomen met ze geen antwoord helaas
En geen pakketje
Gewoon opgelichtūü§£

De oplossing

Hoop dat ze of mijn pakketje opsturen en email, of geld retourneren

4 reacties

  1. Auteur
    Clinique
    Datum
    Beste, wij hebben uw bericht goed ontvangen en het spijt ons ten zeerste dat u problemen ervaart met uw online bestelling. U mag ervan overtuigd zijn dat klantentevredenheid bij Estée Lauder Companies prioriteit is. Mag ik u vragen om ons per email te contacteren bij onze klachtendienst, dan kunnen wij uw dossier opmaken en kan het online team uw order nakijken en actie ondernemen: consumerrelations@be.clinique.com, Met vriendelijke groeten, Sandra Markey, Consumer Care Estée Lauder Companies Benelux
  2. Auteur
    Kellyjoebrian
    Datum
    Contact opgenomen via email
    Te horen gekregen dat zij hier niet over gaan en ik weer met de chat contact op moet nemen waar ik helaas geen antwoord krijg
    Geen kerst cadeau en geen geld terug
  3. Auteur
    Kellyjoebrian
    Datum
    Helaas nog steeds geen contact gehad en geen geld terug
  4. Auteur
    Clinique
    Datum
    Beste, wij hebben uw bericht goed ontvangen en het spijt ons ten zeerste dat u problemen ervaart met uw online bestelling. U mag ervan overtuigd zijn dat klantentevredenheid bij Estée Lauder Companies prioriteit is. Mag ik u vragen om ons per email te contacteren bij onze klachtendienst, dan kunnen wij uw dossier opmaken en kan het online team actie ondernemen: consumerrelations@be.clinique.com, Met vriendelijke groeten, Sandra Markey, Consumer Care Estée Lauder Companies Benelux

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kellyjoebrian
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het geld is teruggestort
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Clinique?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen