Opgelost door Clinique: terug storten bedrag

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 606292
Gebruiker
GroeneAugurk#202 BovenElf#589
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Fantastisch e-mail maar ik heb nog steeds niet de producten toegestuurd
gekregen en ik ben mijn geld kwijt.
Graag een oplossing, mijn inzicht is terug storten van 72.10 euro op mijn rekening.
NL81ABNA0429832001 dan kan de zaak beëindigd worden.
Zo niet schakel ik de rechtsbijstandverzekering in.

Gewenste oplossing

de oplossing die ik bovenstaande beschrijf.
Geboden oplossing
door Clinique wordt gewerkt aan terug-storting van betaald bedrag.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Clinique
    Datum
    Beste mevrouw, ik heb geen email van u ontvangen? Mag ik u aub vragen mij een email te sturen naar consumerrelations@be.clinique.com. Indien u de bestelde producten om één of andere reden niet ontvangt, dan zullen wij u terugbetalen. Zolang wij uw exacte naam, email adres of ordernummer niet kennen, kan ik uw probleem niet onderzoeken en oplossen. Dank u en met vriendelijke groeten, Sandra, Consumer Care Benelux

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Clinique?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen