Klacht Clipmyhorse: ten onrechte toepassen Duits recht bij Nederlandse consument

Klachtnummer
# 478605
Gebruiker
J.W.F. van Gastel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb als consument een jaarcontract dat op 2 september 2020 afliep. Dat jaarcontact is automatisch verlengd tot 2 september 2021. Daarop stuurde ik 10-9-2020 een bericht het contract stop te zetten en rekening te houden met 1 maand opzegtermijn zodat het per 10 oktober 2020 stopt.
Het bedrijf zegt Duits te zijn en met de Duitse wet te werken en zegt dat ik het hele jaar (tot 2-9-21) moet betalen. Klopt dit volgens Duits recht?
Er moet toch uit worden gegaan van het consumtenrecht van NL?

De oplossing

ipv een jaar betalen wil ik betalen van 2-9-2020 t/m 10-10-2020

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Clipmyhorse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Clipmyhorse?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen