Wij vinden dat Clipmyhorse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Clipmyhorse: ten onrechte toepassen Duits recht bij Nederlandse consument
Details
De klacht
Ik heb als consument een jaarcontract dat op 2 september 2020 afliep. Dat jaarcontact is automatisch verlengd tot 2 september 2021. Daarop stuurde ik 10-9-2020 een bericht het contract stop te zetten en rekening te houden met 1 maand opzegtermijn zodat het per 10 oktober 2020 stopt.Het bedrijf zegt Duits te zijn en met de Duitse wet te werken en zegt dat ik het hele jaar (tot 2-9-21) moet betalen. Klopt dit volgens Duits recht?
Er moet toch uit worden gegaan van het consumtenrecht van NL?
De oplossing
ipv een jaar betalen wil ik betalen van 2-9-2020 t/m 10-10-2020Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.