Klacht Cloesboutique.co: Waar blijft mijn pizzarette.

Klachtnummer
# 518795
Gebruiker
Pizzarette
Datum
0 reacties

Details

De klacht

24 november een pizzarette besteld. En nog steeds niet gekregen.
Eind december een mail gestuurd toen zeiden ze dat het door de drukte bij post nl kwam. Eind januari weer een mail gestuurd. Maar nog niets weer gehoord🤬🤬🤬

De oplossing

Mij een pizzarette leveren .of mijn geld terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cloesboutique.co hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cloesboutique.co?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen