Klacht clonekopen.nl: Ik wil mijn geld terug!

Lisanne

Ik heb op 22-9 een samsung galaxy s4 besteld bij clonekopen.nl er stond op de site voor 23.00 besteld morgen in huis, dit was niet het geval dus ik ben gaan mailen. Er was vertraging na drie dagen zou hij binnenkomen, na drie dagen nog geen telefoon dus weer mailen. Volgende week dinsdag zou hij komen, bij de bestelling van mij product stond volgende week dus ik vertrouwde het niet meer. Ik heb gebeld enkele keren maar ze namen de telefoon nooit op. Ik ben gaan mailen dat ik mijn geld terug wou en mijn bestelling kon annuleren, maar daar hebben ze tot op heden nog geen reactie opgegeven. Eerst eiste ik een schade vergoeding: ze zouden wat leuks doen bij mijn bestelling. Maar ik geloof niet dat mijn telefoon nog binnenkomt, dus ik probeer er nu alles aan te doen om geld terug te krijgen.

Ik zou graag mijn geld terug willen. Of in ieder geval een deel van mijn geld. Ik heb hier een heel maandloon aan kwijt dus ik kan nu niet verder. Ik wil mijn geld terug.

Wij vinden dat clonekopen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over clonekopen.nl?