Klacht clonekopen.nl: Spook smsjes buitenland

ger010

Wat was ik blij met mijn Samsung Note 3. Totdat ik niet meer kon bellen en smsen. Vreemd dacht ik waarom is alles geblokkeerd? Tot mijn schrik ging ik kijken hoe dit kwam mijn telefoon rekening bleek 250 euro te zijn. Mijn telefoon gebruik ik niet zo heel veel dus dit was wel heel raar. Geinformeerd bij de telefoonwinkel en daar kwamen ze er achter dat mijn telefoon spook smsjes naar het buitenland heeft verstuurd 5 dagen lang op de meest rare tijden dat ik lag te slapen of aan het werk was.
Daar zit je dan sim geblokkeerd een telefoon die in gebreken is. Nieuwe telefoon aan moeten schaffen, nieuwe simkaart en een toren hoge rekening.
Krijg je netjes een mail van u vraag word zo spoedig mogelijk beantwoord en geen antwoord terug tot op de dag van vandaag. Ook kan ik niet meer inloggen met mijn account op de website www,clonekopen.nl. Hoop dat u mijn kan helpen

graag mijn geld terug van de aanschaf samsung note 3, aanschaf nieuwe telefoon en geld ontvangen van mijn telefoon rekening.

Wij vinden dat clonekopen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over clonekopen.nl?