Klacht Cloud Cushion: Ik ben [verwijderd], nooit ontvangen waarvoor ik betaald had.

Klachtnummer
# 418799
Gebruiker
Naive drol
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ik heb 2 produkten besteld en betaald op 18-10-2019, bij cluod cushion. Vershillende mails gestuurd , ze antwoorden 2x dat ik meer geduld moet hebben. Helemaal niets onvangen. Hoe krijg ik mijn geld terug? Hoe worden deze [verwijderd] gepakt. Schande .
K.Farkas

Gewenste oplossing

Produkten of mijn geld terugsturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cloud Cushion hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cloud Cushion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen