Klacht Cloud Cushion: Ik wil nu onderhand mijn geld een keer teruggestort zien.

Klachtnummer
# 397131
Gebruiker
Elisabeth#54
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 2 kussens besteld en op 29 juli 2019 teruggestuurd. Ik heb op de track en trace nagegaan ze hadden het 31 juli 2019 binnen. Moest mijn track en tracecode doorgeven maar heb na bijna 3 maanden nog mijn geld niet teruggekregen. 29 september heb ik bericht teruggekregen zal begin die volgende week teruggestort worden nog niets ontvangen. Ben 66,45 euro en 15,50 armer want ik heb het gelukkig aangetekend teruggestuurd.

Gewenste oplossing

Dat het deze week nog gestort word.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cloud Cushion hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cloud Cushion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen