Opgelost door Cloud Cushion: Nog steeds niets gehad en reageren niet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 380126
Gebruiker
evelien
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Product besteld... er wordt niks geleverd en geen reactie op mijn mailtjes behalve een automatische dat er een klachtnr aan gekoppeld is. Het bedrag is wel afgeschreven. Maar geen bevestiging of reactie niks!!

De oplossing

Levering of geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cloud Cushion hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    evelien
    Datum
    Er inmiddels een reactie met daarin de verwachte levertijd...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
evelien
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een verwachte levertijd en een bevestiging van de bestelling. 31-07 nog niks gehad... 05-08 nog niks gehad... 8-8 gehad..
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Cloud Cushion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen