Klacht Club Med: verkeerde toezegging door ondeskundigheid en klantonvriendelijke bejegening!!

prof

Ik boek een reis naar Portugal via de website, maar maak een fout in vertreklokatie (moet Rotterdam zijn). Ik bel direct op en de medewerker geeft aan dat dit binnen het uur nog kostenloos te wijzigen is. Ik geef aan dat de reissom vanaf Rotterdam goedkoper is dan vanaf Amsterdam. De medewerker geeft aan dat ik dan een aangepaste factuur zou krijgen. Enkele uren later ontvang ik een mail waarin staat dat de wijziging is doorgevoerd, maar dat de reissom niet verlaagd wordt omdat Transavia geen kosten terugbetaalt. Het meisje aan de telefoon heeft bij mij dus verkeerde verwachtingen gewekt c.q. een toezegging gedaan die ze niet kan waarmaken. Dat vind ik heel vervelend, te meer omdat het bedrijf de gang van zaken ontkent en zegt dat dit helemaal niet zo is gebeurd (ik ben dus een leugenaar?). Als consument mag ik er vanuit gaan dat het meisje deskundig was en dat haar toezegging zou worden nagekomen. Het gaat om 150 euro!

Uit coulance vind ik het redelijk dat een ieder de helft van de schade van 150 euro op zich neemt (dus ieder 75 euro). Dat lijkt mij redelijk omdat IK de fout aanvankelijk heb gemaakt maar dat het bedrijf mij vertelde dat wijzigingen binnen het uur kostenloos kunnen worden doorgevoerd en dat ik een aangepaste factuur zou krijgen. Ik zou ook tevreden zijn met een upgrade naar een andere kamer of korting op extra opties op de reis ( de reis zal pas 29 september plaatsvinden). Zoals ik nu te woord ben gestaan is het adagium "de klant is koning" ver te zoeken.

Wij vinden dat Club Med hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Club Med?