Klacht Clubgolf: Opzeggen lidmaatschap bij stichting clubgolf

Klachtnummer
# 40747
Gebruiker
Paul1982
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanaf augustus 2013 bezig mijn lidmaatschap bij stichting clubgolf op te zeggen. Ik heb een opzegbrief in augustus gestuurd, waarop geen reactie. Ik heb formulieren op de website met de melding "klacht" ingestuurd, waarop ook geen reactie. Tevens is Stichting Clubgolf telefonisch niet bereikbaar. Diverse malen geprobeerd, maar op het antwoordapparaat hoor je dat ze tijdelijk niet bereikbaar zijn en dat alles via het formulier moet op hun website loopt. Ik heb al enkele keren geprobeerd te bellen in een paar weken, maar krijg nog steeds te horen dat ze tijdelijk niet bereikbaar zijn.
Diverse malen de opzegging aangegeven, maar toch is in oktober de contributie van het jaar 2014 afgeschreven wat ik dus niet wilde.
Dit geldt ook voor de opzegging lidmaatschap bij stichting clubgolf van mijn vriendin.

De oplossing

Ik zie graag mijn contributiegeld terug en dat mijn lidmaatschap per 1 januari 2014 is opgezegd. Hiervan graag een bevestiging.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Clubgolf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Clubgolf?