Klacht CM Telecom: 3555 betaalde SMS dienst

C. Jaspers

Zomaar opeens begon mijns inziens het sms verkeer naar mijn nummer. Ik had niet in de gaten dat het om een betaalde sms dienst ging en heb de berichten zonder te lezen verwijderd van mijn telefoon. Bij navraag bij mijn schoonzoon wat dit zou kunnen zijn, schoot die direct in actie omdat die direct vermoedde dat het om een betaalde sms dienst ging. Hij heeft het kunnen stopzetten maar ondertussen zat ik wel met een totale rekening van 49,58 Euro aan berichten waar ik niet om gevraagd heb. Ik heb contact opgenomen met Tele2 en die hebben bij de aanbieder een bewijs aangevraagd wat ik 13 Maart jongsleden heb ontvangen. Dit overzicht is echter mijns inziens geen bewijs maar gewoon een overzicht met wanneer de sms-jes gestuurd zijn. Er staat nergens beschreven waar ik op geklikt zou hebben om dit in gang te zetten. Daarom wil ik U vragen mij een deugdelijk en overtuigend bewijs te overleggen of de gemaakte kosten te restitueren. In afwachting van Uw reactie. mvg C. Jaspers

Deugdelijk en overtuigend bewijs of restitutie van de gemaakte kosten

Wij vinden dat CM Telecom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over CM Telecom?