Klacht CM Telecom: CM Telecom bluft dat het problemen oplost, ik wacht nog steeds op terugbetaling.

Klachtnummer
# 259218
Gebruiker
Asuncion
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een maand geleden de volgende klacht hier geplaatst:

Via de rekening van Vodafone wordt wekelijks een bedrag van
ruim 4 euro afgeschreven naar CMtelecom vanwege een ongevraagd abonnement op
DROIDBOOST. Ik heb mij nimmer geabonneerd en nimmer toestemming gegeven voor
het afschrijven van bedragen. Dit gebeurt nu al 1 jaar dus een schadepost van
bijna 200 euro. Ik heb 22 februari CMTelecom aangeschreven maar nimmer een
reactie ontvangen. Ik verzoek u per onmiddellijk te stoppen met het afschrijven
van bedragen voor CM-telecom, het ongevraagd abonnement op te zeggen en het
afgelopen jaar betaalde bedrag per direct aan mij te retourneren.

Nog niets teruggehoord van CM-telecom. Ik heb de klacht ook op klacht.nl geplaatst en daar staat nu het antwoord van CM Telecom dat contact met mij is opgenomen en dat de klacht tot tevredenheid is opgelost. CM Telecom kan het bedriegen kennelijk niet laten want het bedrijf heeft geen contact met mij opgenomen en het probleem is niet opgelost. Vodafone bij wie ik het ook heb aangekaart was zo vriendelijk 40 euro te vergoeden als tegemoetkoming. Ik wil ook de rest van het bedrag terug van CM-Telecom en wel per direct!

Gewenste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat CM Telecom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over CM Telecom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen