Klacht CM Telecom: kreeg opgedrongen sms diensten waar ik niet om gevraagd heeft

Klachtnummer
# 5522
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanaf 09-05-12 krijg ik rekeningen van die instantie van 2,52 per keer soms wel 3x in de zelfde minuut,kreeg ook sms 'en waarop ik iedere keer antwoord gaf niet aangevraagd en stoppen er mee.
Kreeg nu de rekening van T-Mobile waarop ik de specificatie kon zien,belachgelijk .
Hoogachtend;C.Doolaar

De oplossing

Heel graag terug gave van de rekening van 30,24 die inmiddels van mijn rekening is afgeschreven t/w factuur no; 901164698266 klantnummer;1.10982088 .
Dit is afgeschreven voor diensten waar ik niet om gevraagd heb en nooit heb gebruikt.

Vriendelijke groet; C.Doolaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat CM Telecom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over CM Telecom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen