Klacht CM Telecom: ongevraagde sms diensten

Klachtnummer
# 161690
Gebruiker
herman
Datum
0 reacties

Details

De klacht



Het gaat om sms-berichten waarvoor ik mij niet duidelijk of uitdrukkelijk heb aangemeld. In een tijdsbestek van 9 seconden zijn onduidelijke berichten gestuurd met in het laatste bericht het woord stop in de tekst daarop is een oké gegeven, er wordt niet vermeld dat dit oké een toestemming geeft om veel geld van mijn rekening te halen. Vervolgens zijn er geen sms berichten ontvangen noch prijzen genoemd, kennelijk was het een abonnement. Het is me nog steeds niet duidelijk waarvoor ik heb betaald . de sms dienst heb ik via Payinfo heb gestopt.

De oplossing

ik wil het geld dat door teletwee van mijn rekening is gehaald terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat CM Telecom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over CM Telecom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen