Klacht CM Telecom: ongewenst abonnement tjoover.com

Klachtnummer
# 195036
Gebruiker
imre
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn dochter van 13 heeft mijn prepaid-telefoonnummer opgegeven voor een abonnement bij Tjoover., zonder mijn medeweten. De instructie voor stopzetten luidt: stop SMS-en naar 6677. Werkt niet. Heb STOP ge-SMS-t naar het Australische telefoonnummer (1978970) en die SMS werd wel verstuurd. Ik vind het schandalig dat kinderen op deze manier om de tuin geleid worden. Hopelijk wordt nieuw beltegoed nu niet meteen afgeboekt, anders moet ik een nieuwe SIM-kaart kopen.

Gewenste oplossing

Stopzetten abonnement.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat CM Telecom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over CM Telecom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen