Klacht Co van der horst: ontkenning en niet serieus nemen van klacht over nieuw karpet

M. de Cleen

11/2013 karpet besteld, 30/12/2013 geleverd, na 5 mnd ernstige slijtage, na reclamatie nieuw karpet op 07/07/2014. Helaas karpet aan één kant gebrekkig geweven: weeftouw is duidelijk zichtbaar, ligt boven op wol, geen spanning, kan vinger erdoorheen. 08/07/2014 gereclameerd. 14/07/2014 inspectie door "CO", klacht niet erkend. REDENEN: a) vanaf een afstand is gebrek niet te zien, b) we hadden bij de aankoop dat kunnen weten, daar de stalen in de winkel hetzelfde gebrek vertonen, c) gebrek hoort bij handgemaakte karpet. ONS VERWEER, 1) dat wij gebrek wel zien, is zit hoek, 2) dat vorige karpet dit gebrek niet had, 3) kans groot is dat weeftouw daar eerder sluit, 4) bij stalen geen gebrek geien, 5) bovendien "CO" de plicht consument hierop te wijen vòòr aankoop, IS VERWORPEN. Ons voorstel fabrikant laten komen kijken, afgewezen. Wel wil "CO" het opsturen, voor mogelijk herstel (opm. CO erkent impliciet gebrek), anders moeten wij de geschillencie. inschakelen.

1) nieuw karpet, 2) compensatie met behoud van garantie

Wij vinden dat Co van der horst hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Co van der horst?