Klacht Coach: Fout v. O.A. Verkoopster ontevreden klant verkeerd product slechte service!! Nu te grote schoenen!!

LR_

Kom ik vanmiddag bij de Coach Sneakers in Vlaardingen schoenen kopen voor mn vriendin. Een leuke actie met tweede paar gratis. Schoenen allemaal op een plank per maat. Leuke new balance gezien. Wij maat 39 zoeken, gepast en toen exact dezelfde van de plank gepakt alleen dan mooier afgewerkt. Twee paar schoenen dus gekocht. Achteraf blijkt 1 paar dus maat 40 te zijn!!! 1 schoen is dus wel de goede maat (38.5) en de ander maat 40 en dat op 1 en dezelfde plank. Mevrouw bij de toonbank valt het niet op dat er 1.5 maat verschil is. 2 uur later kom ik naar de zelfde Coach in Vlaardingen. De verkoopster vertelde dat je niet kan ruilen achteraf, van te voren zegt ze niks. Terwijl hun de planken met schoenen niet netjes houden en door elkaar laten slingeren. Ik KOCHT hier altijd mijn schoenen!!

OF mijn geld terug OF de goede maat!!

Wij vinden dat Coach hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Coach?