Klacht Coderingvrij: Belachelijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 434263
Gebruiker
Ajekel91
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Echt puur profiteren deze mensen, dingen beloven en gewoon niet na komen! Ze hadden zogenaamd een maand de tijd te reageren of het lukt. Je word lekker gemaakt maar zodra je €900 hebt betaald kun je het zelf uit zoeken zo respectloos! Trap hier nooit in mensen, deze mensen lichten alleen maar op ze verdienen ze voor niks doen en je kan fluiten naar je centen!!!

De oplossing

Een oplossing zoeken om mijn geld terug te betalen had al veel eerder moeten gebeuren als je je afspraken niet na komt!

1 reactie

  1. Auteur
    Coderingvrij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Jekel,

    Bedankt voor uw bericht.

    Het spijt ons te vernemen dat er nog altijd ongenoegen heerst, ondanks het contact dat er vorige maand is geweest met onze CustomerCare afdeling. Wij hadden gehoopt, middels de uitgebreide uitleg in de e-mailberichten, dat wij duidelijkheid hadden kunnen bieden alsmede enig onvrede te kunnen wegnemen. Nogmaals, wij kunnen uw ongenoegen omtrent de uitslag van het minnelijk traject begrijpen. Ook vanuit onze kant hadden wij een andere uitslag verwacht, maar het blijft te allen tijde de eindbeslissing van de kredietverstrekker.

    Uw stelling dat wij geen werkzaamheden voor u hebben uitgevoerd, betreurt ons ten zeerste, daar wij u gedurende het gehele traject op de hoogte hebben gehouden van de genomen stappen en de vorderingen in uw dossier. Voor meer informatie hierover, kunt u ons meest recente e-mailbericht nogmaals nalezen of u kunt ons nogmaals bereiken middels het bekende e-mailadres. Wij assisteren u middels onze CustomerCare afdeling graag verder.

    Met vriendelijke groet,
    CustomerCare
    CoderingVrij.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ajekel91
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helemaal niks er word gewoon weer om heen gepraat in de laatste mail staat niks waar ik wat aan heb. Dat het hun niet is gelukt snap ik die Kanes zit er in en ben ik niet boos om! Maar jullie hadden mij beloofd dat binnen een maand hun moesten reageren en dat is niet gebeurd!!! Als dat wel zo was had ik nu niet extra kosten voor het huis.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Coderingvrij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen